Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği

Bu kitapta, “medya ekonomisi ve işletmeciliği” konusu, çeşitli başlıklar çerçevesinde ele alınarak irdelenmiştir.
Kitapta, medya ile ekonomi arasındaki ilişkiyi ve medya ekonomisine yönelik temel kavramları, medyada sahiplik sorunu ve tekelleşme eğilimlerini, reklam endüstrisi ve medya ilişkisini, basın işletmeciliğini, radyo, televizyon ve sinema sektörünün ekonomisi ve işletmecilik yapısını, yeni medya ve yaratıcı endüstri konusunu ve son olarak da medya işletmelerinde çalışanların yaşam koşullarını ayrıntılı ve anlaşılır bir biçimde bulabilirsiniz.

Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği
Editör: Erdal Dağtaş
Eskişehir, Anadolu Üniversitesi AÖF Yayınları
2013, 214 sayfa
ISBN: 978-975-06-1496-5