Bölümümüz öğretim üyeleri tarafından tavsiye edilen okuma listesini sizlerle paylaşıyoruz...
1. AÖF MEDYA VE İLETİŞİM PROGRAMINDA OKUTULAN TÜM KİTAPLAR. |
2.
Adaklı, G. (2001). Medya Politikaları Ankara: İmge Kitabevi.
|
3. Adaklı,
G. (2006). Türkiye’de Medya Endüstrisi- Neoliberalizm Çağında Mülkiyet ve
Kontrol İlişkileri. Ankara: Ütopya Yayınevi.
|
4. Alemdar,
K. ve Erdoan, İ. (1994). Popüler Kültür ve İletişim. Ankara: Ümit Yayıncılık.
|
5. Althusser,
L. (1991). İdeoloji ve Devletin İdeolojik Aygıtları. Çev.: Yusuf Alp-Mahmut Işık.
İstanbul: İletişim Yayınları.
|
6. Atabek,
N. ve Dağtaş, E. (1998). Kamuoyu ve İletişim. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi
Eğitim, Sağlık ve Bilimsel Araştırma Çalışmaları Vakfı.
|
7. Atabek,
Ü. (2001). İletişim ve Teknoloji. İstanbul: Seçkin Yayınları.
|
8. Batmaz,
V. (2006). Medya Popüler Kültürü Gizler. İstanbul: Karakutu Yayınları.
|
9. Binark,
M. ve Bayraktutan, G. (2013). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul:
Kalkedon.
|
10. Bottomore,
T. (1997). Frankfurt Okulu (2. Basım). (Ahmet Çiğdem, Çev.). Ankara: Vadi Yayınları.
|
11. Burton,
G. (1995). Görünenden Fazlası. (Nefin Dinç, Çev.). İstanbul: Alan Yayıncılık.
|
12. Çoban,
B. (2006). Kadife Karanlık1- 2: Ayna Şövalyeleri 21. Yüzyıl İletişim Çağını
Aydınlatan Kuramcılar. İstanbul: Su Yayınevi.
|
13. Dağtaş,
B. (2003). Reklamı Okumak. Ankara: Ütopya Yayınları.
|
14. Dağtaş,
E.; Özer, Ö. (2011).Popüler Kültürün Hakimiyeti. Konya: Literatürk.
|
15. Erdoğan,
İ. ( 2012). Pozitivist Metedoloji ve Ötesi. Ankara: Erk Yayınları.
|
16. Esslin,
M. (1991). TV Beyaz Camın Arkası (Birinci Basım). (Murat Çiftkaya, Çev.). İstanbul:
Pınar Yayınları.
|
17. Fiske,
J. (2003). İletişim Çalışmalarına Giriş, Çev: Süleyman İrvan. Ankara: Bilim
ve Sanat Yayınları.
|
18. Geray,
H. (2003). İletişim ve Teknoloji Uluslararası Birikim Düzeninde Yeni Medya
Politikaları. Ankara: Ütopya Yayınevi.
|
19. Geray,
Haluk. Toplumsal Araştırmalarda Nicel ve Nitel Yöntemlere Giriş. (2. Baskı),
Ankara: Siyasal Kitabevi, 2006.
|
20. Gezgin,
S. (1994). Basında Fotoğrafçılık. İstanbul: Der Yayınları.
|
21. Habermas,
J. (2005). Kamusallığın Yapısal Dönüşümü (5. Baskı). Tanıl Bora-Mithat Sancar
(çev.). İstanbul: İletişim Yayınları.
|
22. İnal,
Ayşe (1996). Haberi Okumak. İstanbul: Temuçin Yayınevi.
|
23. İnceoğlu,
Y.G. (2010). Uluslararası Medya. İstanbul: Der Yayınları.
|
24. İrvan,
S. (Der). (2002). Medya Kültür Siyaset. İkinci Baskı. Ankara: Alp Yayınevi.
|
25. Keane,
J. (1999). Medya ve Demokrasi (3. Basım). (Haluk Şahin, Çev.). İstanbul: Ayrıntı
Yayınları.
|
26. Küçük,
M. (Der.) (1994). Medya, İktidar, İdeoloji. Ankara:Ark Yayınları.
|
27. Marx,
Karl ve Friedrich Engels (1999). Alman İdeolojisi. (Feurbach). Çev. Sevim
Belli. (4. Baskı). Ankara: Sol Yayınları.
|
28. Mcquail,
D. Ve Windahl, S. (1994). Kitle İletişim Çalışmaları İçin İletişim Modelleri.
Çev.: Banu Dağdaş ve Uğur Demiray. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
29. Mutlu,
E. (2004). İletişim Sözlüğü (Dördüncü Basım). Ankara: Bilim ve Sanat Yayınları.
|
30. Mutlu,
Erol (Der. ve Çev.) (2005). Kitle İletişim Kuramları. Ankara: Ütopya Yayınevi.
|
31. Oskay,
Ü. (1986). Kitle İletişiminin Kültürel İşlevleri. İstanbul: Der Yayınları.
|
32. Özer
, Ö. (2012). Haberin Doğası. Konya: Literatürk
|
33. Özer,
Ömer (2011). Haber Söylem İdeoloji Eleştirel Haber Çözümlemeleri, Literatürk
Yayınları.
|
34. Postman,
N. ve Powers, S. (1996). Televizyon Haberlerini İzlemek. (Birinci Basım).
(Aslı Tunç, Çev.). İstanbul: Kavram Yayınları
|
35. Raşit
Kaya, İktidar Yumağı Medya-Sermaye-Devlet, İmge Yayınevi
|
36. Rigel,
N. (2000). İleti Tasarımında Haber. İstanbul: Der Yayınları.
|
37. Schiller,
H. (1993). Zihin Yönlendirenler (Birinci Basım). Cevdet Cerit (çev.). İstanbul:
Pınar Yayınları.
|
38. Severin,
W.J. Ve Tankard, J.W. (1994). İletişim Kuramları. Çev.: A. Atıf Bir Ve
N.Serdar Sever. Eskişehir: Kibele Sanat Merkezi.
|
39. Sevilay
Çelenk, İletişim Çalışmalarında Kırılmalar ve Uzlaşmalar, Ankara: De Ki
|
40. Timisi,
N. (2003). Yeni İletişim Teknolojileri ve Demokrasi. Ankara: Dost Kitabevi.
|
41. Tiryakioğlu,
F. (2012). Sayfa Tasarımı ve Gazeteler. Ankara: Detay Yayıncılık .
|
42. Topuz,
H. (2003). Türk Basın Tarihi. İstanbul:Remzi Kitabevi.
|
43. Törenli,
N. (2004). Enformasyon Toplumu ve Küreselleşme Sürecinde Türkiye. Ankara:
Bilim ve Sanat Yayınları.
|
44. Uzun,
R. (2009). İletişim Etiği. Ankara: Dipnot Yayınları.
|
45. Yaylagül,
L. (2006). Kitle İletişim Kuramları Egemen ve Eleştirel Yaklaşımlar. Ankara:
Dipnot Yayınları.
|
46. Yüksel,
E. (2001). Medyanın Gündem Belirleme Gücü. Konya: Çizgi Kitabevi.
|
49. Yüksel,
E. (2010). Medya ve Habercilik. Konya: Çizgi Kitabevi.
|